Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
(Po-Pia, 9-21 hod.)
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Nakúpte ešte za 15 € a máte dopravu ZADARMO



  1. Úvod
  2. Reklamácie
Postup pri uplatnení reklamácie:

Zákazník si môže právo na záručnú opravu tovaru uplatniť dvomi spôsobmi:

 
1. zaslať tovar na centrálu spoločnosti.

V tomto prípade zákazník zasiela tovar spolu s vyplneným reklamačným formulárom a kópiou dokladu o kúpe na centrálu spoločnosti ako nedobierkový balík.

V prípade, že tovar bol zakúpený prostredníctvom internetovej objednávky doklad o kúpe vo formáte PDF sa zasiela emailom. Predmetom emailu je text „Expedovaná objednávka“, ktorý je odoslaný z adresy info@mobilyskalka.sk

Doklad o kúpe v papierovej forme spolu s tovarom nezasielame.


RTEmultimedia s.r.o.
Konstantinova 1483/24,
149 00 Praha 4
Česká republika

Doklad o kúpe nájdete vo formáte PDF v e-maile s predmetom "Expedovaná objednávka" odoslaný z adresy info@mobilyskalka.sk. Šetríme životné prostredie, preto Doklad o kúpe v papierovej forme spolu s tovarom nezasielame.
 
Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej častí) spôsobené používaním.
Záruka sa automatický ruší v prípade, ak z tovaru bola odstránená záručná plomba. Prípadne je poškodená neautorizovaným zásahom. Plomba slúži na identifikáciu tovaru, že bol skutočne zakúpený u nás.
Viac informácií o reklamáciách nájdete v reklamačnon poriadku.

Pre príslušenstvo a iný drobný tovar slúži faktúra ako záručný list. Pri reklamácii takéhoto druhu tovaru stačí poslať kópiu faktúry. V prípade akýchkoľvek nejasností nás neváhajte kontaktovať e-mailom na adrese info@mobilyskalka.sk.
 

 


Najčastejšie otázky a odpovede


1) Je potrebné reklamovať tovar spolu s príslušenstvom?

    Tovar je potrebné reklamovať s kompletným príslušenstvom.


2) Ako mi bude tovar doručený späť?

    Tovar pošleme do predajne alebo kuriérom priamo k Vám domov.


3) Ako dlho budete reklamáciu riešiť?

    Reklamácie sa snažíme vyriešiť v najkratšom možnom čase, maximálne do 30 dní od podania reklamácie.


4) Ako môžem sledovať priebeh reklamácie?

    Informácie o stave a priebehu reklamácie vám radi poskytneme po zaslaní požiadavky na reklamacie@mobilonline.sk


5) Ako reklamovať náhradný(servisný) diel?

    Reklamácia prebieha rovnako ako pri inom tovare.

Informácie pre zákazníkov
Sledujte nás
  • Facebook
  • Instagram
Doprava
  • Zásielkovňa -  1,70 €
  • Kuriérska služba - 2,90 
  • Slovenská pošta - 3,30 €
Kontakty
Zákaznícka podpora
(Po-Pia, 9-21 hod.)
2019 - 2020 © MobilySkalka.sk - všetky práva vyhradené!
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk