- Obaly a kryty pre mobilné telefóny
- Ďalšie príslušenstvo k mobilu
- Úvod
- Reklamácie
Zákazník si môže právo na záručnú opravu tovaru uplatniť dvomi spôsobmi:
V tomto prípade zákazník zasiela tovar spolu s vyplneným reklamačným formulárom a kópiou dokladu o kúpe na centrálu spoločnosti ako nedobierkový balík.
V prípade, že tovar bol zakúpený prostredníctvom internetovej objednávky doklad o kúpe vo formáte PDF sa zasiela emailom. Predmetom emailu je text „Expedovaná objednávka“, ktorý je odoslaný z adresy info@mobilyskalka.sk
Doklad o kúpe v papierovej forme spolu s tovarom nezasielame.
RTEmultimedia s.r.o.
Konstantinova 1483/24,
149 00 Praha 4
Česká republika
Doklad o kúpe nájdete vo formáte PDF v e-maile s predmetom "Expedovaná objednávka" odoslaný z adresy info@mobilyskalka.sk. Šetríme životné prostredie, preto Doklad o kúpe v papierovej forme spolu s tovarom nezasielame.
Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej častí) spôsobené používaním.
Záruka sa automatický ruší v prípade, ak z tovaru bola odstránená záručná plomba. Prípadne je poškodená neautorizovaným zásahom. Plomba slúži na identifikáciu tovaru, že bol skutočne zakúpený u nás.
Viac informácií o reklamáciách nájdete v reklamačnon poriadku.
Pre príslušenstvo a iný drobný tovar slúži faktúra ako záručný list. Pri reklamácii takéhoto druhu tovaru stačí poslať kópiu faktúry. V prípade akýchkoľvek nejasností nás neváhajte kontaktovať e-mailom na adrese info@mobilyskalka.sk.
Najčastejšie otázky a odpovede
1) Je potrebné reklamovať tovar spolu s príslušenstvom?
Tovar je potrebné reklamovať s kompletným príslušenstvom.
2) Ako mi bude tovar doručený späť?
Tovar pošleme do predajne alebo kuriérom priamo k Vám domov.
3) Ako dlho budete reklamáciu riešiť?
Reklamácie sa snažíme vyriešiť v najkratšom možnom čase, maximálne do 30 dní od podania reklamácie.
4) Ako môžem sledovať priebeh reklamácie?
Informácie o stave a priebehu reklamácie vám radi poskytneme po zaslaní požiadavky na reklamacie@mobilonline.sk
5) Ako reklamovať náhradný(servisný) diel?
Reklamácia prebieha rovnako ako pri inom tovare.